DSB Gods lastbiler (Generelt)
Er der nogen der ved hvor man kan læse om DSB Gods' lastbiler gennem tiderne? Gerne med billeder.
Venlige hilsner
Søren
Er der nogen der ved hvor man kan læse om DSB Gods' lastbiler gennem tiderne? Gerne med billeder.
Venlige hilsner
Søren
Hej Søren
Hvis du søger på ordet "lastbil" her dukker der en håndfuld artikler fra Vingehjulet og DSB bladet op, og jeg kan huske, at der også er billeder i artiklerne.
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Hej Thomas.
Tak for det - det vil jeg studere lidt nærmere.
Venlige hilsner
Søren
Hej, jeg har et par fotos ligende i min arkiv, dengang da DSB Gods stadig var i Padborg .... jeg mener at de er fra sidst i 80'erne eller først i 90'erne.
ukendt fotograf / arkiv: Baumann
Det er godt lidt udfor DSB Gods ... med stadig på gummihjul
Og det kunne være at de også var interessante?
Samme tidsperiode og samme sted, som ved mit tidligere indlæg.
ukendt fotograf / arkiv: Baumann
Spændende billeder af både store og små DSB biler.
Venlige hilsner
Søren
Efter en lille søgning på nettet fandt jeg en fjæsbook side der handler om Holstebro god afdeling, der er billeder af lastbiler DSG Gods billederog en video DSB gods film og en lastbil med det nye gods desing, det var ret pænt: DSB Gods nyt design
Mvh Mikkel - Sydbanen
--
Mvh Mikkel
Det kræver desværre facebook login at se dine links, og dér kan jeg ikke være med.
Venlige hilsner
Søren
Det kræver desværre facebook login at se dine links, og dér kan jeg ikke være med.
Venlige hilsner
Søren
Hej Søren.
Jeg har set dem og der er mange fine fotos. Jeg sender en stribe til dig.
Ses.
V/H, Stef
Hej Steffen
Kanon - jeg glæder mig.
Venlige hilsner
Søren
Sjællands Odde består primært af sten og grus, som er ført dertil af skiftende havstrømme. I næsten 100 år blev disse materialer gravet ud, knust, sorteret og fragtet bort, og en 600 mm smalsporsbane med både damp- og diesellok spillede en vigtig rolle i et effektivt transportsystem.
Læs mere