Næstved i dag (Jernbanen i dag)
Interessant togsammensætning.
EA 3020, dobbeltdækkervogn og ME1506 holder i Næstved
Nogle der ved hvad de laver?
--
Interessant togsammensætning.
EA 3020, dobbeltdækkervogn og ME1506 holder i Næstved
Nogle der ved hvad de laver?
--
Afprøvning af el anlægget Ringsted Næstved og sikkert sidste opgave for en litra EA i Danmark,så er vagten overdraget til litra EB
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Afprøvning af el anlægget Ringsted Næstved og sikkert sidste opgave for en litra EA i Danmark,så er vagten overdraget til litra EB
Og inden MY1202 spørger, så er det EA fordi det længe har været planlagt med EA og det er det der ligger til grund for de tilladelser og toganmeldelser der er udstedt.
Derfor benytter man ikke EB.
--
Venligst
Michael Deichmann
Afprøvning af el anlægget Ringsted Næstved og sikkert sidste opgave for en litra EA i Danmark,så er vagten overdraget til litra EB
Og inden MY1202 spørger, så er det EA fordi det længe har været planlagt med EA og det er det der ligger til grund for de tilladelser og toganmeldelser der er udstedt.
Derfor benytter man ikke EB.
Ja og af en nogle andre tekniske grunde også. Det er altid lettest at teste noget når man har nogle referencepunkter at holde testene op imod.
Afprøvning af el anlægget Ringsted Næstved og sikkert sidste opgave for en litra EA i Danmark,så er vagten overdraget til litra EB
Og inden MY1202 spørger, så er det EA fordi det længe har været planlagt med EA og det er det der ligger til grund for de tilladelser og toganmeldelser der er udstedt.
Derfor benytter man ikke EB.
Ja og af en nogle andre tekniske grunde også. Det er altid lettest at teste noget når man har nogle referencepunkter at holde testene op imod.
Men det betyder vel så også, at der er flere opgaver til EA3020, inden det som det sidste kan drage til Bulgarien - hvis det altså er solgt. Der er jo flere strækninger, som venter på at blive elektrificeret og ved den lejlighed skal testes.
Eller skifter man alligevel til EB undervejs?
Da de 3 EA røg afsted blev der meddelt at EA3020 også er solgt,men skulle lige afvente testkørsler Næstved Ringsted så mon ikke næste gang der kommer en sending EB så kører den med kokos retur,EA skal jo lige have fjernet ATC og strømaftager skal sikres da den kun er beregnet til 25000/50.
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Afprøvning af el anlægget Ringsted Næstved og sikkert sidste opgave for en litra EA i Danmark,så er vagten overdraget til litra EB
Og inden MY1202 spørger, så er det EA fordi det længe har været planlagt med EA og det er det der ligger til grund for de tilladelser og toganmeldelser der er udstedt.
Derfor benytter man ikke EB.
Nej der benyttes EA fordi der blev brugt EA til at teste Lille Syd syd og Banedanmark gerne vil teste med samme lokomotivtype.
For DSB ville det være meget nemmere med EB da mange flere lokomotivfører der har EB og DSB lige pt også har nok EB at stille til rådighed.
Fire sene aftener med ændringer på et tog fra Fredericia til Esbjerg
Aftener og nætter med ændringer mellem København H og Kalundborg
To aftener med Togbus for to tog mellem Padborg og Flensborg
Nætter og tidlige morgener med ændringer mellem København H, Køge og Næstved
Aftener med ændringer mellem København H, Næstved og Nykøbing F - Togbusser Vordingborg - Nykøbing F