Om 250 km/t over Lolland og Femern (Trafikpolitik)
Ganske fint indlæg. Jeg ville personligt nok holde tonen mere neutral (undgå nonchalant) og inkludere eksterne referener (for fx overflytning fra fly til tog) til akademiske kilder. Eventuelt også inkludere at det er bekendt at der er højere velligeholdelsesudgifter til sporet ved 250 km/t fordi tolerancerne er mindre.
De køreledninger
Eventuelt inkluder modellen, Sicat SX.
En direktør for Bombardier
Jeg ville foreslå enten bede om lov til benytte citationen eller lave det mere generisk "kilder i industrien".
Tak infrafan
Ja, det var vist min irritation over at en embedsmand i Ministeriet ved så lidt.
Vil inkludere modellen.
Har fået tilladelse af Lasse.
--
Mvh Poul
Nye baner 300 km/t:
- Kbh-Od.-Aarhus 2 x 45 min.
- Kbh-Aarhus via Kattegat 55 min. (Kbh.-Aalb. 2 timer)
Aarhus-Holstebro 1 time (Aarhus-Silkeborg 250 km/t)
https://www.youtube.com/watch?v=xhQjmU5vH8k