![Avatar](images/avatars/1.jpg)
Gæt en station (Billedegætterier)
Hermed det første indlæg i kategorien Billedegætterier - billedet er fra 2002.
--
Hermed det første indlæg i kategorien Billedegætterier - billedet er fra 2002.
--
det er måske aabenraabanen?
Nej, det er ikke Aabenraabanen ( den har ikke sådan en flot perronø )- jeg tror mere på, at man skal på Sjælland ved en af disse privatbaner?
Ellers prøver jeg på - Vestbanen ved Oksbøl
Jeg er også lidt på bar bund.. Men Kliplev måske..??
--
Et lille kig rundt på jernbanen.dk afslører at vor Tommy var aktiv fotograf på Skagensbanen i 2002. SB fik jo nyt spor og det viste hovedspor har betonsveller af nyeste type.
Jeg er ikke lokalkendt, men masten skulle da kunne give et fingerpeg......den ukyndige kunne sige Jerup......
Strandby, måske. Hvor krydsnings- og sidesporene nu er borte.
Det må være Jerup set mod syd.
Det må være en privatbane for der er fælles U signal, som lige kan skimtes visende rødt.
Det må være en privatbane for der er fælles U signal, som lige kan skimtes visende rødt.
Tror du ikke på mig, til trods for at jeg er fra djævleøen
Jerup på Skagensbanen er det rigtige svar.
Jeg synes det er sjældent man ser stationsbygningen ligge så tæt på den tilhørende overkørsel. Bemærk også antallet af signaler på billedet og at alle cykler i Jerup er gule.
--
ja havde heller ikke set de nyere betonsveller. Synes bare lidt det ligner et tidligere billed på forum med et ic3 sæt på en station på ovennævnte bane
Strandby, måske. Hvor krydsnings- og sidesporene nu er borte.
Strandby blev igen krydsningsstation i.f.m. etableringen af de nye sikringsanlæg og linieblok for år tilbage.
Eksperter har undersøgt 30 millioner biler: Elbilers holdbarhed overrasker
Danske turister »fløjtende ligeglade« med bæredygtighed
Kæmpe bilfusion kollapset: Stolthed var måske årsagen
Boeings fald fra toppen: Krisen stikker dybt i verdens engang største flyfabrikant
Trafikstøj blokerer for nye boliger i København og andre byer: De gode råd er dyre