Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MR på museum (Generelt)

af gaest, 9/4 2021, 08:07 (1418 dage siden) @ glade-koege

Det handler også om markedsføring af disse klubber ikke rammer sociale medier ret godt desværre.. og så har vi dansker bare gang i så mange ting af dette falder i baggrunden.

Personligt er jeg da ked af jeg ikke har hænder skruet rigtigt på, men derimod betaler jeg gerne til indsamlinger mv og støtter op på sociale medier så godt jeg kan.

Fx savner jeg en side fx for 2G s-tog djk har og man kunne udvikle på denne og derved skabe støtte fra pendler som har brugt s-Toget, hvilket rigtigt mange har gjort.

Men tag hatten af for de frivillige og Filip har været så venlig at oplyse i Randers holdet en 2G vogn, men intet billede af vognen, så hvis nogen en dag kan hjælpe med det, så thumbs up.

Mvh Kristian

Hvis der ikke kan skrabes folk sammen til at rengøre og lidt andre småting som stort set enhver der ikke ligger i koma kunne gøre, på en MR som på det tidspunkt stadig var i revision, så ser det meget sort ud for det s tog. Det har stået stille længe, og der er 2 vogne mere end på MR. Det bliver en total revision, og inden den er gennemført - hvis der kan findes nogen til opgaven - er CBTS blevet så meget udrullet at det også bliver en hindring. Chancen for at det S tog nogensinde kommer ud at køre er så minimal som den kan blive.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Indsend billeder

Jernbanebøger

Hjælpen Til Sønderjylland

Hjælpen Til Sønderjylland. Pris 270 kr.

Læs mere
DSB MX1001

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak