Tak for i aften.
Er det hejnsvig St. på TKVJ?
Det er jo Thyregod station, gadeside
http://www.danskestationer.dk/str-vj/str-vj_thyregod.php
--
Med venlig hilsen
Thomas D. Rithmester
Thyregod station er blevet solgt, og man er nu igang med renoveringen, der er bl.a. sat nye vinduer i bygningen, dog ikke ud mod perronsiden.
Er der nogen der har billeder fra Thyregod station, fra dengang der virkelig var liv og glade dage på stationen. Også meget gerne billede indvendig.
Det er ganske rigtigt Thyregod station. Jeg har desværre kun den serie fotos, jeg tog hele vejen rundt om den ellers smukke bygning for et par år siden, hvorfra dette foto også stammer.
Thyregod st. 31.03.1962. Definitivt sidste tog til Horsens holder klar til afgang.
Flaget korrekt på halv stang i dagens sørgelige anledning.
HBDS
Og her et lækkert billede fra Thyregod
Beklager det lidt lange link.
http://tirsgaard.jalbum.net/Christian/Postkort%20m.m/slides/Thyregod%20station,%20t.v.%...
--
Med venlig hilsen
Thomas D. Rithmester
Begge de 2 gamle fotos er rigtig gode.
Det er interessant at se, at man har nedrevet det lille signalhus og bygget en karnap på hovedbygningen i stedet. Hvornår er fotoet med signalhuset fra?
På mine fotos fra 15. juli 2007 kan man tydeligt se, at murværket er repareret efter fjernelsen af karnappen. Desværre var det gråvejr den dag.
Hej Holger
Har du flere fotos fra Thyregod fra dengang?
Mvh Morten
Beklager - det var en stresset dag da begge stækninger på HV skulle nås. Og det blev det kun med automobilkørsel mellem Thyregod og Ejstrupholm.
I Rask Mølle blev så de to tog samlet for samlet kørsel til Horsens.
Jeg har et par fotos af det samlede tog i Rask Mølle hvis det har nogen interesse.
Hilsen fra Holger i Hedehusene
Det kan jeg næppe forestille mig interesserer nogen herinde...
Nold
Er klar
Mvh Morten
Weekend med ændrede tider på linje A
Periode med ændrede tider og enkelte Togbusser mellem Aarhus H og Langå om aftenen
Driftsinformation om elevatorer og rulletrapper
To dage med færre tog mellem København og Hamborg
Aftener med ændringer mellem København H, Næstved og Nykøbing F - Togbusser Vordingborg - Nykøbing F