Storebæltsbroen - spekulationer og konsekvenser (Generelt)
Hej herinde. Statistisk set kan denne type katastrofer ikke ske. Men sådan er det med statistikker. da det ikke kan ske at noget fra det ene spor ryger over i det andet, er der jo ikke en mur mellem de to spor. Det er jo logisk nok. - Nu til noget andet: jeg er ikke i havarikommissionen, der har rigeligt at undersøge fra nu af, feks. hvornår første godsvogns trailer løsnede sig? . og hvad skete med lasten af tomme ølflasker, da det skete?? - Kan det tænkes, at traileren løsnede sig ret tidligt, ikke på grund af vinden, men en fejl på godsvognen? - Men hvor blev lasten af?? er der ølflasker hele vejen fra feks Ringsted og mod Korsør?? - Men eet er sikkert, traileren var efterhånden raget Så langt ud at modkørende vil blive torpederet (som et missil). Der er nok at ta fat på for havarikommissionen. - Da de to toge møder hinanden, er det stadig for mørkt til at lokoføreren på IC4 kan se andet end modlys fra Godstoget. De blinker vel og hilser på hinanden.. 2 sek før braget. Missilet drøner GENNEM forruden på IC4, ind gennem førerhuset og IND gennem stillekupeen i venstre forreste del, og de 6 der var i den del, blev dræbt på stedet. - Det syn redningsmandskabet møder i det der ligner en kupe, må være forfærdeligt. - Så vidt jeg ved blev der ikke fundet en masse tomme ølflasker inde i toget. Og så vidt jeg ved, ikke fundet en masse tomme ølflasker hele vejen fra før tunnel og frem. -- Ikke mere dennegang.