Firmaer med private vogne optaget i DSB´s vognpark 1980 - 2024

Banestyrelsen
(Retur til oversigt)
Fra 2004 Banedanmark.

Nummer Fabrikat År Længde Afstand Noter
442 6 000
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 733. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Hensat (2015). Fredericia 2020 (hensat). Solgt 2021 til Contec 442 6 000.
442 6 001
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 755. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Vejle 2015-21 (hensat). 2021 til Jernbanemuseet. Roskilde 2021.
442 6 002
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 707. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Hensat (2015). Fredericia 2018-20. Solgt 2021 til Contec 442 6 002.
442 6 003
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 766. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Container afmonteret 2013. Udrangeret før 2015.
442 6 004
Scandia196513,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 723. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Container afmonteret 2013. Hensat (2015).
442 6 005
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 764. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Udlejet 2014-15. Solgt 2021 til Contec 442 6 005.
442 6 006
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 742. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². Udlejet 2014-15.
442 6 007
Scandia196413,96 m.8 m.Ombygget 2003 fra Tjenestevogn 943 3 740. Litreret Lgs-x. Fladvogn til transport af mandskabscontainer. Tara 12,5 tons. Bundflade 34,6 m². I drift 2007. Hensat (2015). Fredericia 2018-20. Solgt 2021 til Contec 442 6 007.
ContecRailSvenska-lok
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak