DSB godsvogne 1941 - 1965
Lukket gråbrun godsvogn. Trykluftledning.
Længde:
7,8 m.
Akselafstand:
3,66 m.
Bundflade:
16,6 m²
Taravægt:
6,5 tons
Tegning | Litra | Fabrikat | År | Noter |
HA 36805 | SFJ | 1925 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 151. Udrangeret 1960. | |
HA 36806 | SFJ | 1925 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 152. Gråsort. Udrangeret 1959. | |
HA 36807 | SFJ | 1925 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 153. Udrangeret 1953. | |
HA 36808 | SFJ | 1925 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 154. Gråsort. Udrangeret 1961. Nyborg Syd 1962-64. | |
HA 36809 | SFJ | 1925 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 155. Udrangeret 1960. | |
HA 36810 | SFJ | 1918 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 157. Udrangeret 1957. | |
HA 36811 | SFJ | 1918 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 158. Udrangeret 1952. | |
HA 36812 | SFJ | 1917 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 162. Gråsort. Fra 1956 kun til lokale transporter mellem Odense og Hjallese. Udrangeret 1962. | |
HA 36813 | SFJ | 1917 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 164. Gråsort. Udrangeret 1960. | |
HA 36814 | SFJ | 1917 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 165. Intet vindue. Udrangeret 1960. | |
HA 36815 | SFJ | 1915 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 171. Hvidmalet. Udrangeret 1954. | |
HA 36816 | SFJ | 1915 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 172. Hvidmalet. Fra 1956 kun til befordring af stykgods mellem Odense og Hjallese stationer. Udrangeret 1960. | |
HA 36817 | SFJ | 1915 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 173. Hvidmalet. Fra 1957: Må kun benyttes i fynske sidebanetog. Udrangeret 1960. | |
HA 36818 | SFJ | 1915 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 174. Udrangeret 1955. | |
HA 36819 | SFJ | 1915 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 175. Udrangeret 1958. | |
HA 36820 | SFJ | 1926 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 176. Gråsort. Vognen må kun benyttes i fynske sidebanetog. Udrangeret 1960. | |
HA 36821 | SFJ | 1926 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 177. Udrangeret 1959. | |
HA 36822 | SFJ | 1926 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 178. Udrangeret 1955. | |
HA 36823 | SFJ | 1926 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 179. Gråsort. Udrangeret 1960. | |
HA 36824 | SFJ | 1926 | Overtaget 1949 fra SFJ Ja 180. Udrangeret 1959. |